През пролетта Volkswagen обяви появата на ново лого за марката през 2019 година. Сега вече се знае, че то ще бъде представено на автосалона във Франкфурт през септември, съобщава специализираното издание L'Automobile Magazine, цитирано от БТА.
Новото лого не се очаква да бъде революционно, а модернизация на сегашното. След като образът на германския автомобилостроител беше очернен от аферата „дизелгейт“, сега той иска да изглежда определено по-млад и с по-добра свързаност с интернет, включително чрез новата визия.
Първата кола, която ще бъде снабдена с новото лого на марката, ще бъде дългоочакваната Volkswagen ID.3 - 100 процента електрическо компактно купе.
Двигателят се помещава безпрецедентно отзад, а дизайнът от типа моноспейс се очаква да добие същото значение в историята на Volkswagen като „костенурката“ и моделите Golf.
Световната премиера на ID.3 ще бъде на автосалона във Франкфурт от 12 до 22 септември с новото лого на марката.
В същото време по-рано днес от Volkswagen отрекоха слуховете, че главният изпълинтелен директор на компанията Херберт Дийс има интерес да купи дял от Tesla.
Говорител на германската компания отхвърли твърдението на германско списание, че Дийс би инвестирал незабавно в американския автомобилостроител, ако имаше тази възможност, съобщава Bloomberg.